Rocky Patel
Egy olyan iparágban, amely az ismertségre és a hírnévre épül, Rocky Patel szenvedélye olyan magasságokba emelte luxusmárkáját, amelyet a legtöbb butikszivargyártó nem látott. Kemény munkája és hosszú munkaideje nagyszerűen megtérült.
TÚLÉLNI A SZIVARBOOMOT
A szivarboom túlélőjeként Patel a tökéletességre való törekvés páratlan kitartásával túlélte a konkurenciát. A fárasztó utazási időbeosztás, az irodai feladatok és a termelés mellett Rocky még mindig megőrzi azt a lelkesedést, ami az első naptól fogva megvan benne. Miközben járja a világot, hogy szivarjait a fogyasztók szájába adja, szenvedélye a kiskereskedőkön túlmutat, lehetővé téve vásárlói számára, hogy találkozzanak azzal az emberrel, aki kedvenc szivarjaik mögött áll. Rocky Patel olyan céget hozott létre, amely még a multimillió dolláros vállalatok által létrehozott cégeket is felülmúlja, és mindezt egy-egy vásárlóval teszi.
A LOS ANGELES-I ÜGYVÉD
Az 1990-es évek elején a prémium szivarok piaca drasztikusan változni kezdett. Rocky Patel Los Angelesben élt és dolgozott szórakoztatóipari és termékfelelősségi ügyvédként. Egy barátja révén Rocky megismerkedett a szivarokkal, amellyek azonnal lenyűgözték. A Los Angeles-i Grand Havana Club egyik alapító tagjaként csatlakozott a klubhoz. Miközben különböző befektetési vállalkozásokba csöppent, Rockyt megkeresték egy szivargyártással kapcsolatos üzleti tervvel. Ez még a szivarboom kezdeti időszakában volt, és Rocky még mindig aggódott. A befektetés azonban megtörtént, és a Hondurasban sodort Indian Tabac szivarok forgalmazása kezdett virágozni az amerikai piacon.
INDIAN TABAC CIGAR CO.
Míg barátai és kollégái azt mondták: "Ne légy ostoba, soha nem fogsz boldogulni a szivariparban", Rocky már megtette az út első lépéseit. 1996-ban az ohiói Cincinnatiben megrendezett RTDA szakkiállításon megérkezett az Indian Tabac Cigar Co. Az emberek özönlöttek a standhoz, hogy több száz ilyen új, fényes csomagolású szivarszálat vásároljanak. Rocky úgy érezte, hogy a fiatal cégeken múlik, hogy friss ötletekkel, merész csomagolással és teltebb szivarokkal lépjenek a piacra. A szemet gyönyörködtető csomagolással Patel szembe ment az árral, és a stratégia minden bizonnyal kifizetődött.
A TÖKÉLETESSÉG KERESÉSE
A tökéletesség folyamatos keresése közben nem telik el egyetlen pillanat sem, hogy Rocky ne gondolna a szivarokra. A csomagolástól, a marketingtől, a keverékek javításától és a késztermék létrehozásának minden más aspektusától kezdve Rocky mindig friss ötleteket és új technikákat fogalmaz meg. Patel számára fontos, hogy olyan termékkel rendelkezzen, amely képes eladni magát. Mégis a partnerségek állnak Rocky üzletének középpontjában, ezért Rocky olyan gyakran járja az utakat, mint amilyen gyakran teheti. Az utazások arra is időt adnak neki, hogy új marketingötleteket és gyártási koncepciókat gondoljon át, mielőtt megvalósítja azokat.
A VILÁGUTAZÓ
Gyakran a szakma legkeményebben dolgozó embereként emlegetik, Rocky Patel a fáradságos időbeosztásához házasodott. Ritkán látja otthonát és főhadiszállását a floridai Naples-ben. Évente több mint 300 napot és több mint 150 000 mérföldet utazik. Egyszer 750 nap alatt 600 városban járt! Az úton töltött idő azonban megéri, tekintve, hogy Rocky minden városban arra törekszik, hogy új ügyfeleket nyerjen meg életmódmárkájának. Ez a gyakorlat Patel azon tervének a kiterjesztése, hogy szivarjait minél több ember kezébe juttassa el. A dohányboltok "anya és apa" világában Rocky számára fontos, hogy megossza a kiváló terméke iránti lelkesedését. Ez a lelkesedés gyakran ragályos, és ez világszerte megmutatkozik a fogyasztók arcán és hozzáállásán.
"EGYEDÜLÁLLÓ ÉLMÉNY"
Miközben Rocky mindenhol új emberekkel találkozik, ahol csak jár, a szivarrajongók számára világszerte gyárlátogatásokat is szervez a hondurasi és nicaraguai létesítményeibe. Szeretné, ha a fogyasztóknak "egyedülálló élményt" nyújtana azzal, hogy első kézből láthatják a szivargyártás mögött rejlő szenvedélyt. A vendégek által látott aprólékos munka és minőségellenőrzés valódi megértést eredményez arról, hogy milyen odaadással és mennyi idő alatt készülnek a szivarjai. Rocky arról is gondoskodik, hogy minden egyes vendég elszívhassa a kész terméket. Ez csak egyike annak a számtalan módnak, amellyel egy életre szólóan elkötelezett vásárlóit nyeri meg.
ÖSSZETETTSÉG ÉS KÖVETKEZETESSÉG
Amellett, hogy folyamatosan jelen van a nyilvánosság előtt, és meghívja vásárlóit élete utazására, Rocky Patel ideje nagy részét a gyártásra és a keverésre fordítja. Arra törekszik, hogy minél összetettebb szivarokat hozzon létre, miközben elkerüli az olyan lineáris szivarokat, mint a puros, amely ugyanabból az országból származó kötő-, töltő- és borító dohányokat tartalmaz. Rocky úgy véli, hogy a különböző régiókból származó dohányok keverése nagyobb szakértelmet és ügyes tudást igényel. A végtermékből alakulhat ki a következő csodálatos szivarja. Az összetett keverékek kifejlesztése azonban fáradságos munka, ugyanakkor Rocky is 100 százalékos következetességre törekszik, nagy hangsúlyt fektetve a minőségellenőrzésre. Minden szivar alaposan átesik a különböző minőségellenőrző részlegeken, mielőtt exportra csomagolják.
A ROCKY PATEL PRÉMIUM SZIVAROK KORSZAKA
2003-ban Rocky megváltoztatta a vállalat marketing irányát, és a márkaépítésre helyezte a hangsúlyt. Az első lépés az volt, hogy a cég nevét Indian Tabac Cigar Co. -ról Rocky Patel Premium Cigars-ra változtatta. Rocky első, a nevét viselő márkája, a Rocky Patel Vintage szivarok az öt Vintage sorozatból álló zászlóshajójává váltak: 1990, 1992, 1999, 2003 és 2006. Mióta a cég új irányvonala elkezdődött, Rocky számos csúcsmárkát dobott piacra, köztük a The Edge, Decade, Fifteenth Anniversary, Royale, Java, Twentieth Anniversary és a Sun Grown Maduro - a Cigar Aficionado magazin által legmagasabbra értékelt szivarja, amely 95 pontot kapott, és a 2016-os év 2. szivarja. Bár megtisztelve érzi magát egy ilyen elismerés miatt, Rocky Patel messze nem elégedett. Soha nem fog megpihenni a babérjain, mert még több tökéletességet kell elérnie.
Forrás: rockypatel.com